środa, 2 marca 2011

Zabawy na przerwach

W szkole najwięcej dzieje się na przerwach. Mamy wymyślone wiele zabaw. Jedni się ganiają , drudzy odrabiają lekcje , grają w karty , piszą ściągi lub po prostu się tłuką. Kiedyś miałem pewną przygodę . Akurat panowała moda na papierowe samoloty. Przez dwie lekcje nie robiłem nic poza składaniem mojego samolotu. Na ostatniej ,lekcji kiedy był już pomalowany i gotowy, postanowiłem go puścić . Zamachnąłem się i puściłem mój samolot . Szybował daleko- prawie pół korytarza . Kiedy chciałem go podnieść usłyszałem głos nauczycielki. Powiedziała abym wyrzucił samolot. To był dla mnie koniec. Lecz kiedy stanąłem przy koszu próbowałem go schować ukradkiem do kieszeni. Wtedy nauczycielka odwróciła się na pięcie i powiedziała  :Wyrzucasz ten samolot czy nie ? Kiedy moja maszyna lądowała w koszu byłem załamany. Lecz następnego dnia zrobiłem sobie piłkę z papieru i załamanie minęło.

3 komentarze: